Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Monika - 22 augusti 2008 23:18

... blev det idag... trodde inte att det var sant när klockan ringde i morse... Så fruktansvärt trött efter torsdagens sena kväll med Kalle Baah och prat hemma hos Jeanette... Cyklade inte från henne förrens klockan var mellan 00.30 och 01.00


Var ganska trött när jag kom till jobbet, men visste att jag skulle täcka upp ute i receptionen idag så jag visste att dagen skulle gå fort... Det är alltid kul att få variera arbetsuppgifterna lite och alltid trevligt att jobba med Jessica, Susanne och Magnus...=) Vi hade riktigt trevligt, det blev lunch med Susanne och eftermiddagsfika med Jessica...


Efter jobbet så gick jag hem en sväng och vilade i soffan... det var skönt att bara slappa lite.... sen tog jag min cykel ner till stan för att gå en sväng på marknaden men hann inte gå så mycket innan jag skulle möta upp Jeanette... Vi skulle inhandla henne en bärbar dator...=) ni kan ju bara tänka er... hihihi hon som inte kan hitta några bokstäver på tangentbordet... Fniss... men sagt och gjort, ner till expert och fixa en dator, hem och börja installera... vilket jag nu inte är så bra på men vi fixade det... helt själva...=) Tjoho vad vi är bra... sen var det dags att visa och lära Jeanette Msn:en och Facebookens värld... Ojojoj vad mycket att hålla reda på... men nu har hon både msn och FB...=) och ett snyggt foto!!!


Var emellanåt ute på hennes balkong och tittade på marknadsbesökarna och lyssnade på försäljarna... "Alla väskor hundra kronor styck"... typ hela tiden ropades det... Åhh jobbigt att lyssna på men ändå ganska kul...


liksom hej hej lilla apa...=) och haj haj... =) som vi hela tiden sa... Jeanettes dotter är lite trött på oss...


Det vart sent när jag cyklade hem även denna kväll, men jag var ju tvungen att åka hem och sova inför lördagens massa aktiviteter så att jag är någorlunda fräsch... Ser med spänning fram emot morgondagens barndop och fest på kvällen...


Puss och kram...


Mormor du vet väl att du är så viktig för mig?! varför stannade du inte längre hos oss? Varför gav du upp? Saknar dig så fruktansvärt mycket... Snälla kom tillbaka... 

Ovido - Quiz & Flashcards