Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Monika - 11 augusti 2008 21:47

.. måndag igen och ännu en dag med jobb... Nu har jag bara haft 2 dagar ledigt på 23 dar och det är jobb i morgon igen men sen är jag ledig i 2 hela dar och då ska jag bara njuta, vila, sova, fika med Sandra och promenera...


Idag var det dags att gå och väga sig igen efter sommaruppehållet... med tanke på min sommar och allt som har hänt och allt eller inget som jag har ätit så var det inte så mycket plus på vågen... och det var ju bra!!! Måste skärpa mig nu så att det minskar i omfånget....


Sen var det hem och fixa lite mat till jobbet och gå dit... Jobbar med Lars ikväll så jag slipper sitta ensam..


innan jag gick hemifrån så fick jag ett mess från Elisa som pushar och peppar mig och försöker stärka mig och då blev jag så glad... hon är bara så bäst!!!


När jag kom till jobbet så hade Jessica och Magnus kommit tillbaka från sina semestrar och det var så kul att träffa Jessica igen... Hon är så kul och det är så roligt att prata med henne... Så jag berättade lite om min sommar och så där när hon kom in och satte sig och fika hos mig... Skönt faktiskt att hon är tillbaka... Kram på dig för jag vet ju att du snart läser detta;-)

Sen berättade jag för henne att jag tycker killarna i receptionen är så söta... särskilt den ena... Jessica vet vem jag meanr... Fniss... ungdomar är dom oxå jämfört med mig som är gammal som gatan...;-)


Nu är det snart dags att sova då jag har bytt pass med Lars i morgon så jag måste stiga upp tidigt... =( men det gör inget för då blir det lite mer ledigt på kvällen istället och då ska jag försöka ta mig ut påen lång promenad... för det behöver jag!!!!


Natti Natti och sov gott...


Puss. kram och PIS


"Here I go again on my own...." den låten är så bra, Jessica påminde mig om den idag så nu ska jag hem och spela den...

Ovido - Quiz & Flashcards