Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Monika - 9 augusti 2008 23:39

... på allt... att inte få sova, att vara så trött att jag inte orkar göra något, inte ens komma upp ur sängen för att ta en promenad... =(


Inte sovit något vidare i natt heller, låg i sängen och tryckte på omringning hur länge som helst... när jag väl kom upp ur sängen så tittade jag på matchen mellan Sverige och Argentina... Sverige vann med 1-0, bra!!!


Sen var det dags att göra sig i ordning lite, skulle ju jobba 14-20 på jobb nr 2 ikväll... Något att fördriva tiden med så att jag slipper sitta och fundera på sötisen...


Den där snygge kunden var inne idag igen... Han är en riktig pudding och alltid lika trevlig... Tänk om man visste vad han heter...

Annars så har det väl varit en avnlig lördag på jobbet, folk som ska handla lite gott till partyt eller som kommer in med sina bolagspåsar som det klirrar i... =) Hoppas att de får en trevlig kväll...


När det var dags att gå hem så regnade det och gissa vem som blev jätteblöt..=( men det gör ju inget eftersom man torkar när man kommer in igen... =)


Sen fick jag fjäska lite för Reggae och ge honom lite tonfisk eftersom han får vara hemma ensam så mycket... jag har ganska dåligt samvete för det... =(


Värmde resterna från tacosen och åt det till "middag", det är verkligen ingen ordning på mig just nu för jag äter ju nästan ingen riktig mat=(  idag  igen har jag bara ätit två gånger, jag som ska äta minst 5 mål om dan... USCH!!! Måste skärpa mig!!!


Pratade lite med el davido på msn, han skulle bada... hoppas att det var skönt... ;-)


Jeanette messade, nu var det party igen och hon var på G... Hoppas att hon har roligt... Fniss.. Tvivlar jag inte på egentligen...


Thomas messade lite oxå, han hade tråkigt men jag kunde visst inte hjälpa honom trots att jag gav honom några förslag...


Nu är det dags att hitta in till sängen... Det är ju jobb klockan 8 i morgon igen... =( Ingen ro och ingen vila...


Tänk om sötisen kunde varit här hos mig... men det är han inte och kommer han aldrig mer att vara, FAN saknar honom så mycket...

"Why did you leave, come on please tell me, feeling so lonely"


Natti natti från mig...

Ovido - Quiz & Flashcards