Direktlänk till inlägg 25 augusti 2008

Måndag igen...

Av Monika - 25 augusti 2008 23:22

... men denna måndag är sista måndagen på jobbet... =( känns så konstigt...


En dag med funderingar och tankar, vad ska hände sen, vad ska man jobba med osv.... det var helt tomt när jag kom till jobbet idag, de som jobbade dagtid var utlånade till andra enheter så jag fick sitta själv fram till fyra, sen skulle jag täcka upp i receptionen fram till stängning... Alltid lika kul, ikväll var det Jessica, Maria och Birgitta... =)


Sen var det jag och Birgitta som skulle sköta samtalen fram till tio... men just nu så känns det inte som om vi bryr oss så mycket... vår avdelning ska läggas ner och vi känns inte viktiga...


Pratade lite med Jeanette, hahaha, det var nåt som inte såg ut som igår på facebooken... =)


Imorgon är det dags för vägning igen... det kommer att gå åt pipsvängen men jag kommer nog inte orka ta tag i allt förrens begravningen är över... Men nu när man blir arbetslös så kommer man ju att ha mer tid över och då måste jag gå ut och gå... Gå,gå,gå,gå,gå.... så att jag blir smala och snygga Monika igen...


Nu är det dags att hitta kudden och sova några timmar så att jag orkar med dagen i morgon, som är min näst sista på jobbet...=(


Puss, kram och natti natti och mormor, jag hoppas att du sover gott oxå...




 
 
Ingen bild

Filur

26 augusti 2008 22:45

Du kanske behöver gå,gå,gå,gå,gå för att bli smal men du kommer alltid att vara snygga mockla för mig ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards