Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

Dagen O mitt i veckan...

Av Monika - 22 oktober 2008 22:53

... är det idag, ja just det Onsdag... och jag är som vanligt trött... Undrar hur länge jag ska vara det...=(


Somnade hyffsat sent efter ett godnattsamtal till Micke... Han satt framför datorn och spelade så vi pratade inte så länge...=) men jag fick ju i alla fall prata lite med honom...


När klockan ringde hade jag inte sovit många timmar så jag ville verkligen inte stiga upp... Dessutom så var anledningen till att jag skulle stiga upp Arbetsförmedlingen och det är ju inte så lockande... Var "inbjuden" till en Temadag om Handeln i Norrköping, vad som kommer att ske i rekryteringsväg osv... Så det var bara att stiga upp och göra sig i ordning och ta racerpolon ner till stan... Nere på AF så träffade jag på Sandra, hon hade oxå blivit "inbjuden" så då hann vi prata av oss en stund... Efter informationen så satte vi oss en stund och letade efter jobb och pratade lite till... När det var dags för henne att gå så bestämde vi att hon ska messa mig när hon är klar hos frissan på fredag så kan vi mötas upp utanför polisen.. Sandra ska göra ett nytt pass, sen kan vi ju prata lite skvaller med våra gamla jobbarkompisar...=)


När jag var klar på AF så åkte jag ut till Djurmagasinet och köpte lite kattmat till Reggae, åt lunch på McDonalds(FY, VAD ONÖDIGT!!!) sen gick jag in på Maxi och handlade lite... sen tog jag racerpolon upp till ÖB och handlade lite födelsedagspresenter innan jag åkte hem och sjönk i hop framför datorn... Msn:ade lite med betapetkillen och Camilla.... sen vilade/halvsov jag i en knapp halvtimma i soffan innan det var dags att byta om och cykla upp till affären och jobba 3 timmar... Hade ingen lust egentligen men behöver ju varje krona så det var bara att jobba och se glad ut och vara trevlig mot kunderna...


Både Cicci och Michaela kom in och pratade en stund och efter att vi hade stängt så gick jag och Michaela och hämtade mat och sen hem till henne och åt...(SÅ DÅ VART DET ÄNNU MER ONYTTIG MAT)  =(  Så då fick jag se hennes lägenhet, den var jättemysig... och sen fick jag träffa hennes lilla kisse Smulan... så söt.... =)


Jeanette messade på kvällen så jag ringde upp henne när jag kom hem... hon höll på att packa inför Danmarksresan... tåget går vid 8 tiden i morgon bitti och sen kommer hon inte hem förrens på måndag nån gång... så nu får jag hitta på nåt annat i helgen... Umgås med Cissi och hennes familj kanske=) busa med barnen och vara lite omtyckt och snäll och bra och duktig... Som Emilia sa en gång "NU var du duktig Monika" =) det värmer att få höra...


Tittade lite på tv, hade spelat in Greys Anatomy för jag ville ju se Oskyldigt dömd med Persbrandt men det såg jag inte så mycket av då jag och Michaela mest pratade... =) så det blir att titta på reprisen i helgen...


Så nu vart det natti natti...


Puss och kram och PIS...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards