Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

För det är rock n roll som får mitt hjärta att slå.....

Av Monika - 23 oktober 2008 22:42

... hur kan jag stilla stå när hela gänget går på... =) ha ha ha ja det är en bra låt...


Usch idag hade jag jätteont i huvudet när jag vaknade så jag låg kvar länge i sängen.... hade behövt lite massage nu eller ett knäck av Catrine... känner att hela nacken och axlarna är stela och skulle behöva behandling... men var finns det pengar till det....????? =( inte i min plånbok i alla fall... ja ja ja, det är bara att gilla läget och ta en tablett i stället...


När jag väl kom upp ur sängen så diskade jag lite och sen startade jag tvättmaskinen... det fanns lite att ta hand om...=( men när man bara är hemma så behöver man ju inte så mycket kläder men nu var det dags... Sen slappade jag i soffan, tittade lite på tv och video... msn:ade lite med  Camilla, jag skulle komma upp till henne vid 17.15 klar för kvällens träning på NOSD... (Norrköpings Sportdansare) som jag skulle följa med och titta på för att se om det var något för mig...


Så när klockan var dags så gick jag upp till Camilla och vi tog hennes bil till Lindövägen och lokalen... Det fanns lite folk där och jag satte mig och tittade på när de dansade... det såg hur kul ut som helst... nu är jag riktigt sugen på att börja dansa... undra bara hur mycket jag kommer ihåg... nu när jag börjar tänka efter så är det ju 12-14 år sedan jag gick buggkurser hemma i Värnamo.... och man är ju inte ute och buggar varje helg precis så man är ju inte färsk i turerna... Mellan klasserna så var det en av killarna/gubbarna som dansade där som tog med mig ut på en tur på golvet och det var ju en upplevelse... hmmm som sagt, det var länge sen jag dansade... sen var det dags för en ny grupp att dansa, lite mer kunniga än de i förra gruppen... och de var så duktiga... Camilla dansar så bra och en av killarna i gruppen, Daniel från Dalarna, var jätteduktig och han skulle det vara kul att dansa med... det såg så roligt ut när Camilla och han dansade...


Ja och nu är jag hemma i soffan, ska titta lite på S.O.S GUTE och Criminal Minds innan jag somnar med dansande fötter och drömmar om att jag oxå är så bra på att bugga... fixa mig en lite macka oxå för nu är jag lite hungrig...


Funderar på om jag ska messa Micke ikväll eller om jag ska låta bli och inte vara så efterhängsen som jag känner mig när jag messar... Jag gillar ju verkligen honom och vill inte att det ska gå fel... Känner att jag vill lära känna honom och träffa honom snart, träffa och pussa och krama killen som säger "Hej hjärtat" när han svarar i telefon... och det hörs att han svarar med ett leende på läpparna så förhoppningsvis så kanske han tycker om mig lite oxå... Allt jag kan göra är att hoppas...


När det är dags att sova så säger jag God natt, sov gott, dröm sött och trevlig resa till drömmarnas land....


Puss och kram och PIS...


P.s mormor var du med på dansen ikväll??? =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards