Direktlänk till inlägg 25 oktober 2008

Honey honey...

Av Monika - 25 oktober 2008 23:46

... how he thrills me, aha... =) , If you change your mind, I´m the first in line, honey I´m still free, take a chance on me... la la la la la....=)


Mmm då var det lördag och himlen är blå ute... och jag känner inte för att göra nåt... vill någon ta mitt huvud en liten stund bara så jag slipper ha ont...


Vaknade till vid strax efter 4 i natt då det pep till i min mobil och jag fick ett mess från Micke;-) mmm började tydligen svara på det oxå men somnade om igen.... det såg jag när jag vaknade och tittade på mobilen och då kunde jag ju inte skicka det för då sover ju Micke... måste varit helt slut som somnar med mobilen i handen...


Har inte gjort speciellt mycket idag, dammsugit och lagat lite mat... det är väl bra!! och Jeanette och Snusan har bara messat en gång på kvällen...


Har tillbringat dagen med att titta på lite på video och lyssnat på Soundtracken av Mamma Mia=) därav titeln Honey honey idag...  Sååå bra med ABBA fast det nu är skådespelarna i filmen som sjunger...=) man blir så glad av den musiken... sitter och nynnar mest hela tiden....;-)


Msn:at lite med Camilla och några ord med David och Nicke ikväll annars har det varit lugnt... Cissi ringde när de var på väg hem från barndopet och Jimba ringde en sväng och frågade om jag kan jobba på måndagkväll och det kan jag ju... behöver ju dessutom pengarna... får se i morgon om det blir jobb eller inte, då Jonas inte riktigt kunde bestämma sig om han skulle följa med på hockeyn eller inte...


Micke har ringt två gånger idag=) och det blir jag glad över... hans röst är så mysig, trots att han i dag var på ret-humör och bara retas med mig... särskilt mina R som jag inte kan säga... ja ja ja kul att jag kan roa nån;-)


Nu är det snart dags att hitta in till sängen för i morgon ska jag följa med Camilla på friträningen i Linköping...=) men innan jag somnar så måste jag ställa om klockan, det är dags att vrida tillbaka den 1 timme i natt... =)


Så god natt, sov gott och dröm sött... dessutom så önskar jag er en trevlig resa till drömmarnas land... måste erkänna att jag längtar hem till mina prinsessor som säger så och alltid avslutar med "jag älskar dig" ... mmm snart får jag träffa dom igen...


Så puss, kram och PIS...


Gimme gimme gimme a man after midnight...... ;-), Lay all your love on me.... =) <3 <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards