Alla inlägg den 1 november 2008

Av Monika - 1 november 2008 22:29

... är det idag och dessutom Alla Helgons Dag... Så mina tankar finns hos mormor....


Jag hade lite svårt att som vanligt somna i natt så istället för att komma upp tidigt för att gå en promenad innan jag skulle börja jobba så sov jag länge... men jag måste ha sovit stenhårt de timmar jag fick sova för jag hörde inte att Micke skicka mess till mig.. =( det var ju lite synd för annars så hade jag ju svarat honom och kanske retats lite mer...;-) hi hi hi


Snart var det dags att cykla upp till affären och byta av Jonas och sätta mig i kassan i 6 timmar... =( ingen som helst lust till det då jag nu börjar få väldigt ont i mina leder... Brrrr hatar när det är kallt... men det var ju lite roligt folk inne och handlade ikväll, utklädda Halloweenpartymänniskor... ha ha ha ja visst fick man sig ett skratt eller två... och Jonny var inne två gånger så nu har jag ju träffat honom massor denna helgen;-) hi hi hi


Väl hemma igen så tittade jag på Dansbandskampen (ja jag vet att jag blir retad nu) för Highlights skulle ju vara med ikväll... men det gick inget bra, de gick inte vidare till nästa vecka och jag fattar inte varför.. och inte Camilla heller på andra sidan msn... men nu är det bara att hoppas att man kan rösta in dom till finalen... sen vart det lite mer tv-tittande innan jag kröp ner i sängen och messade godnatt till Micke... Åh tänk om han hade kunnat ligga jämte mig och mysa lite... Ja ja ja keep on dreaming Mockla...


Puss och kramis

Ovido - Quiz & Flashcards