Alla inlägg den 25 november 2008

Av Monika - 25 november 2008 23:47

... och massor att göra...


Men dagen började hos Elisa, vägning och denna veckan var det i alla fall minus på vågen igen... får se hur länge det varar... Sen satt jag och pratade en stund med Elisa om allt möligt... och blev bjuden på lunch av henne och Nicke... Håll i er nu för fröken Monika åt LASANGE och det var faktiskt gott... jag som inte äter pasta eller ris och miljoner andra saker... så jag tänkte för mig själv att detta ska jag berätta för Jeanette och då kommer hon att sätta i halsen... Ha ha ha...


Sen gick jag hem för att fortsätta med min städning inför födelsedagen och 1:a advent som kommer på söndag...

Jag strök och hängde upp mina nya julgardiner i köket som jag fick i förtidig födelsedagspresent av min syster med familj... Jättesöta;-) sen strök jag ocg hängde upp mina gamla julgardiner, röda med guldhjärtan på, i sovrummet och bäddade i mina nya sängkläder med hjärtan på... =) så nu är det hjärtligt och fint i mitt sovrum med tanke på att jag har satt upp ljusstaken som jag ärvde efter mormor i sovrumsfönstret och den är formad som ett hjärta... sen finns det lite andra detaljer i mitt sovrum som är med hjärtan... Jajaja, ni killar som läser detta kommer att tycka att det är löjligt, men jag bor ju själv och tycker om att ha mysigt... Så det så... =)


Sen vart det en omgång med strykjärnet på alla juldukar oxå... Jag verkligen hatar att stryka!! Pysslade runt här till Jill Johnsons nya skiva "Baby Blue Paper" och Peter Jöbacks julskiva... Så jag hade det så mysigt...


Senare vart jag uppbjuden till Elisa och Nicke på lite te och ytterliggare en diskussion om erbjudandet jag har fått... Hmm jag har både en bra och en dålig magkänsla och jag vet inte vilken jag ska lita på... USCH!! Men en trevlig kväll var det i alla fall...


Snart var det dags att gå hem och tanken var att jag skulle fortsätta pyssla men så vart det inte... Hamnade en stund farmför dator och tv...=(


Nu är det dock läggdags så....


Godnatt, sovgott, dröm sött och trevlig resa till drömmarnas land..


Puss & Kramis....



Ovido - Quiz & Flashcards