Alla inlägg den 20 november 2008

Av Monika - 20 november 2008 22:57

...på allt som ska fixas den närmaste veckan, men först lite tills i morgon... för då kommer ju Cissi och småtjejerna på fredagsmys hos mig... och då vill jag ju ha fint hemma...


Så idag har jag fortsatt fylla tvättmaskinen flera gånger, tvätta, tvätta och tvätta... tur att jag har egen tvättmaskin... jag har plockat i lägenheten, usch vad stökigt det är... jag borde bo i en pappkartong så att jag inte kan stöka ner så mycket hela tiden... inte blir man ordningssammare bara för att man går hemma hela dagarna... snarare tvärtom... nu bor jag på 86 kvm och fatta vad många ställen man kan lasta av saker på...

Börjat planera inköpslistan nu till tacoskvällen i morgon och kanske lite tills nästa vecka oxå... för nu är det bara 1 vecka kvar till "tanten" i fråga verkligen blir TANT... så känns det i alla fall... fyller hela 35 år... USCH!!! och jag som bara känner mig som 27;-)...


Snart var det dags att göra sig i ordning för jag skulle till Elisa och Nicke på ett informationsmöte på kvällen... det var jätteintressant men jag är lite kluven... Hmmm kan var ett jättebra tillfälle för mig=) men innan jag åkte upp till dom så var jag och postade ett kort till min morbror Ove i Helsingborg som fyller 45 år på lördag...


Väl hemma igen så satte jag mig i soffan och tittade lite på Medium, snurrade runt lite på datorn och sen pratade jag med Cissi en stund... Ser verkligen fram emot i morgon när de kommer hit...=) Piggar upp min vardag lite...


Nu är det dags att krypa ner i sängen för i morgon är det dags att stiga upp tidigt så att jag hinner med allt som ska göras...


God natt, sov gott och dröm söta drömmar..


Puss & kram från en dyster ännu så länge 34 åring......

Av Monika - 20 november 2008 02:58

... helgen uppdaterad!!!


Bara att läsa... hoppas att ni får en trevlig stund...


Tänk vad det kan göra att sätta på sig ett face så alla tror man mår bäst...


Men jag hade faktiskt kul trots att allt är skrutt...


Uppdaterar tisdag och onsdag snart...


Puss & kram


Tack Cissigumman för att du finns och tar mig som jag är... och förstår mig, muntrar upp mig genom att berätta om Emilia och Mejas små tokigheter... Kramis på er!!!

Ovido - Quiz & Flashcards