Alla inlägg den 3 november 2008

Av Monika - 3 november 2008 23:24

......... och jag är sååååååååååååååååå trött på att inte kunna sova... Jag vill ha ett jobb och fasta rutiner!!! Man blir ju helt knäpp av att gå hemma...


Har väl kanske sovit max 4 timmar i natt, sen var det ju dags att stiga upp och göra sig i ordning för jag skulle ju vara hos Fredrika vid 10 för att fixa naglarna... den enda lyxen jag unnar mig just nu känns det som... så stressad och trött så hann jag inte gå ner till stan som jag hade tänkt mig utan det vart att rusa till spårvagnen.... nere hos Fredrika så vart det lite skvaller och 2 nya tider inbokade...=) sen gick jag upp till stan och skulle köpa födelsedagspresent till min älskade syster... det blir att skämma bort henne lite extra tror jag... Hittade jättefina kläder inne på Gina Tricot till henne, hoppas bara att hon oxå tycker det... sen köpte jag henne en fin ram till mormors brudfoto oxå... som sagt, hoppas att hon blir glad...


Handlade lite på Hemköp och när jag skulle ta spårvagnen hem så var det en stund kvar innan den skulle komma så jag gick in på Indiska en sväng och där hittade jag jättefina ljuslyktor som jag köpte och ska hänga i köksfönstret....=) det har jag velat ha länge då det är så tomt i fönstret...


Väl hemma igen så kröp jag ner i soffan och slumrade lite innan det var dags att göra sig iordning för 3 timmars jobb i affären och ett litet schemamöte... så nu är det 5 nya veckor planerade... det var en ganska lugn kväll och det tycker jag är skönt ibland då jag känner mig lite hängig... hoppas bara att jag inte blir sjuk nu...


Hemma igen så ringde jag och pratade med Jeanette en stund sen vart det Cityakuten och Prison Break som gällde.... Pratade lite med Camilla på msn och bestämde att jag ska följa med till Motala i morgon om jag inte blir sjuk... Så jag hoppas på en kul kväll i morgon=)


Men nu sitter jag och gäspar så det kanske är dags att krypa ner i sängen och sova för det är en tidig morgon i morgon då det är dags för vägning... =( och det kommer inte visa något bra på vågen, tyvärr....


Har även kollat mina klänningar på Tradera och nu har någon bjudit över alla mina klänningar så jag får leta nya objekt=( åhhh typiskt för jag ville ju så gärna ha en av dom..... men men, vad är väl en bal på slottet.... bara i mina drömmar känns det som just nu...


Natti natti, sov gott och söta drömmar....


Puss & kram & PIS.....


Ovido - Quiz & Flashcards