Alla inlägg den 17 november 2008

Av Monika - 17 november 2008 23:51

Lovar att komma tillbaka och blogga om min party och danshelg men just nu mår jag så förbannat dåligt och vill bara dra täcket över huvudet och dö för en dag eller två eller tre eller fler... inte vet jag, men jag vill att detta ska gå över NU!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hatar att må så här, ni som känner mig vet att det blir så ibland och att jag snart är fit for fight igen men just nu vill jag inte vara med längre....


Ingenting funkar och jag är så ensam inne i hjärtat fast jag vet att jag har vänner och familj och underbara små barn som tycker att jag är bäst runt omkring mig......


När tårarna kommer utan anledning när som helst och var som helst så är det så pissigt... Håller en god min utåt men om det finns någon som kan se in i mig så skulle man nog bli mörkrädd... Vet inte hur länge jag orkar hålla god min...


Ännu en födelsedag som jag kommer att vakna upp ensam och en första jul utan min älskade lilla mormor... Vill faktiskt inte vara med som det känns just nu...


Snälla mormor, var är du när jag behöver dig.....

Ovido - Quiz & Flashcards