Direktlänk till inlägg 22 november 2008

En lördag som inte blev som den skulle....

Av Monika - 22 november 2008 23:51

... blev det idag...=(


Men först: GRATTIS på födelsedagen käre morbror Ove... Hoppas att du har en bra dag!!!


Hmm och jag som trodde att jag skulle somna tidigt igår kunde ju inte alls somna så klockan var närmare 4 på morgonen innan jag slumrade till... =(så det där med att komma upp och titta på längdskidorna på tv var ju bara att glömma...) dessutom så vaknade jag med så ont i huvudet att jag knappt kunde öppna ögonen... det bara blixtrar... Ajjjjj... vill någon ha mitt huvud en stund???


Så efter mycket om och men så tog jag mig upp ur sängen och fick i alla fall se Marcus Hellner vinna, men Charlotte Kallas vinst missade jag... sen försökte jag äta lite och ta mig in i duschen för idag är det ju NOSD Klubbmästerskap och Camilla och Danne ska tävla och tanken var ju att jag skulle heja på dom... men det var bara att inse att det inte gick... jag orkade verkligen inte åka iväg någonstans... utan bara kröp ner i soffan igen=( och jag som så jättemycket ville åka och titta...


Istället blev det några minuters msn med Micke(wow att han ville prata med mig) och sen vart det bara att slappa och försöka vila lite till så att huvudvärken kanske försvinner.. Ingen medicin hjälper när jag har så här ont, bara vila och sova..


Åt lite tacosrester och pratade med David på msn en stund, han hade varit uppe och tittat på Camilla och Danne.... han berättade att de kom tvåa så i morgon ska jag gratta henne=)

Matti kom oxå in på msn en stund så då fördrev jag tiden, dessutom så pratade jag med Betapetkillen Jörgen en stund, det var längesen nu...


Sen tittade jag på Dansbandskampen och mina nya favoriter Scotts är ju bara så bra!!! Mmmm snygga oxå;-) Hoppas att jag får dansa till dom någon gång... efter det så var det dags att sänka ljudet igen och vila huvudet... usch hur länge ska det hålla i sig denna gången??? inte så länge hoppas jag...


Satt sen och flummade runt på youtube en stund och lyssnade på gamla 80tals låtar som Frida & Ratata med "så länge vi har varann", Ratata "Jackie" osv... vilka minnen som ploppar upp=)... jag var ju tonåring på 80talet... hahaha... med lika snygga frisyrer och kläder som man såg i videosana... Konstigt det ordet blev.. kanske helt fel men so what...

Sen lyssnade jag en bra stund på Jill Johnson oxå... min stora favorit...


Natti natt och sov gott med söta drömmar...


Puss & krams..........


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards